...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان


عطر تمام گل های دنیا پیچیده میان دست های من

و من ؛

آیه ای ابدی هستم از بهترین پیشامدهای زمین

و زمین جائیست که قرار شده تکه ای از آسمان را داشته باشم

آسمانی که ..

.

.

.

مرا خواهد خواست .

                                           


                                        .."من چه سبزم امروز

                                    

                                    و چه اندازه تنم هشیار است"..

نظرات 1 + ارسال نظر
ن.ک جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:30 http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com

من نمی دانم این دلتنگی دلتنگی که می گویند چیست
همین حس مبهم نفس گیری
که دامن گیرمان می شود
وقتی چیزی را
کسی را
جایی جا گذاشته ایم
همان دلتنگی ست!؟

وقتی چیزی را
کسی را
جایی جا می گذاریم و جای خالی یک "او" بزرگتر از "همه"ی حاضرهاست
و نیز گاهی این خودت هستی که جامانده ای جایی !

و چقدر هم میچسبد طعم قهوه ای ِ این جاماندگی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد